Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Відправка здійснюється за умовою 100% передплати на карту або з промоплатою (післяплати при відправці Укрпоштою немає). Вартість - за діючими тарифами компанії-перевізника.
- Вартість доставки залежить від ваги посилки, віддаленості населеного пункту одержувача та наявності зворотного грошового переказу. Розраховується згідно з тарифами "Нової Пошти".
- Відправлення здійснюється за умови 100% оплати на картку (накладеного платежу при надсиланні Укрпоштою немає). Вартість доставки за діючими тарифами перевізника.
- Вартість доставки згідно з тарифами "Нової Пошти".
Способи оплати
- При оплаті на карту банку вартість доставки буде нижче, ніж при відправленні з післяплатою, оскільки Вам не доведеться платити поштовій службі комісію за пересилання грошей.
- Відправка післяплатою здійснюється тільки з умовою внесення часткової передплати за доставку в обидві сторони. Розмір передплати становить 100-200 грн. Залишок сплачуєте при отриманні. З частковою передплатою відправляємо лише Новою Поштою.
- При оплаті на карту банку вартість доставки буде нижче, ніж при відправленні з післяплатою, оскільки Вам не доведеться платити поштовій службі комісію за пересилання грошей.
Про оплату:
Компанія працює на умовах внесення передплати (повної та часткової) в залежності від конкретного товару. Після обробки замовлення, якщо вибраний вами колір, розмір або конкретний різновид є в наявності на вказаний номер телефону прийде смс або Вайбер повідомлення з банківськими реквізитами. Якщо виникнуть якісь питання, ми зв'яжемося з вами для уточнення всієї необхідної інформації.
Зверніть увагу на комісію Вашого банку! Прохання повідомити про оплату (час) в смс, вайбер, телеграм або зателефонувавши на вказаний в контактах номер телефону.
Після підтвердження надходження грошових коштів, замовлення передається у відділ доставки.
Про доставку:
Після підтвердження оплати, товари готуються до відвантаження. Орієнтовні терміни відправки: протягом 2-х робочих днів.
Повернення та обмін:
Повернення та обмін можливий протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Якщо товар Вам не підійшов - у Вас є можливість його обміняти. У цьому випадку вартість доставки сплачує покупець.
У яких випадках обмін або повернення неможливе:
1. Вироби виготовлялися спеціально для Вас (під замовлення).
2. З моменту отримання минуло 14 днів, виріб був в експлуатації або була пошкоджена бирка.
3. У разі, якщо товар був пошкоджений під час транспортування. У цьому випадку назад товар не приймаємо і радимо звернутися до компанії перевізника, яка несе відповідальність за цілісність вантажу та здійснює компенсацію. Тому рекомендуємо уважно оглядати посилки.
Якщо виявлено брак від виробника (що буває в досить рідкісних випадках, бо всі товари перевіряються перед відправкою) наша компанія компенсує повну вартість доставки.